DIQQAT!
  • Murojaatni yuborayotganda, iltimos, aniq elektron pochta manzilingiz va telefon raqamingizni kiriting.
  • Tez va samarali ko'rib chiqish uchun murojaatingizni aniq va batafsil yozing.
  • AK "O'zbektelekom" etika normalari bajarilmagan murojaatlarga javob bermaydi.
  • Murojaatlar "Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to' g 'risida"gi O' zbekiston Respublikasi Qonunida belgilangan muddatlarda ko ' rib chiqiladi.
MUHIM!!!

Sizning murojaatingizni ko'rib chiqqandan so'ng, bizning mutaxassislarimiz sizga ko'rsatilgan elektron pochta yoki telefon raqamiga javob berishadi. Javobni olgandan so'ng, biz xatlarga javob bermaslikni, balki saytdagi fikr-mulohaza shaklidan foydalanishni so'raymiz. Pochta xizmatining "javob berish" funktsiyasi orqali yuborilgan xatlar ko'rib chiqilmaydi.


"O' zbektelekom " AK xodimlari tomonidan korrupsiyaviy xatti-harakatlar va odob-axloq qoidalarini buzish holatlari aniqlangan taqdirda onlayn xabarlarni quyidagi tartibda qoldiring:


DIQQAT!
  • Iltimos, aniq va batafsil yozing va arizangizga elektron pochta manzilingiz va telefon raqamingizni kiriting, shunda u tez va samarali qayta ishlanishi mumkin.
  • Axloqiy me'yorlarga mos kelmaydigan murojaatlar "O'zbektelekom"AK tomonidan ko'rib chiqilmaydi.
  • Kiruvchi xabarlar o 'zbekiston Respublikasi fuqarolarining murojaatlari to' g 'risidagi amaldagi qonun hujjatlariga muvofiq ko' rib chiqiladi.
MUHIM!!!

Hurmatli fuqaro! Arizangizni ko'rib chiqqandan so'ng, mutaxassislar siz ko'rsatgan elektron pochta manzili yoki telefon raqamiga javob yuborishadi. Javobni olganingizda, iltimos, xat kelgan pochta manziliga javob yozmang, saytdagi fikr-mulohaza shaklidan foydalaning. Pochta xizmatining "javob berish" funktsiyasi orqali yuborilgan xatlar ko'rib chiqilmaydi.


Eslatma

Korruptsiya bilan bog'liq bo'lmagan boshqa mavzular bo'yicha shikoyatlar ko'rib chiqilmaydi.